I Love Switzerland
A biting and unsparing declaration of love to our homeland. Lead actor Toni embodies virtually every cliché about the land of cheese, chocolate and banks. With cows, Ovomaltine and lots of cash Toni defends the neutrality, tradition and freedom of his beloved Switzerland...