Il matrimonio
A wedding is approaching: Mario and Angela’s. He is 84 years old, she is 88. After 50 years of life together, they will finally take the plunge. Among the guests are the pianist Lina, 100 years old, who will lead the party, and Henriette, 76, her servant for over fifty years. A story about life, love and death.