Il Muratore
As the last inhabitant, Giuseppe Spagnuolo lives in a small, deserted Italian village. Around him, the old house facades are slowly breaking down and nature is reclaiming the last remaining building structures. Every day Giuseppe dresses up in elegant clothes to present himself to the incoming tourists. But slowly Giuseppe's façade is also beginning to show its cracks.