Il nonno che non c'è
Sara's grandfather is the gap in her family. Who is Kamran Taan? The filmmaker sets off in search of clues and travels to La Spezia – the coastal city where he is said to have lived. What does kinship mean when you've never met? Unexpected events and revelations gradually form a narrative. A road movie about family and identity.