Il quieto vivere
An unhappy family in a remote village in Calabria: Luisa is at war with the world since day one. She is juggling odd jobs, her love for her children and granddaughter, and her feuding with her mother, brother, and sister-in-law. While the two women exchange insults and call in the cops, three elderly aunts, a tragicomic chorus, try in vain to keep the peace.