Im Schatten der Träume
The story of a great friendship between Bruno Balz and Michael Jary. The most successful duo in schlager and film music has shaped German-language popular culture for five decades. The wild twenties, then cinema glamour and Gestapo imprisonment, new beginnings and swinging sixties - their songs are still alive today.