Im Seich
This film begins with the purchase of a video camera and ends with it being switched off. The final result: four stories are told, all of whose protagonists, in a way, are in a mess. Each of these episodes is formally connected to the others, in that the camera and the intention to document something remains a common theme: no one observes from outside, and the actors operate the camera themselves.