Im Stau
Dogs walking on the breakdown lane, bachelorettes partying in the car and a bored child looking for something to do. Thousands of impatient travelers are trapped in the traffic jam of the century. Ahead lies the Gotthard mountain and one of the longest tunnels in the world, the gateway to the sunny South. Glued to the asphalt, climate activists are heating up the mood even more. Who will snap first?