Immer diese Zwinglis!
Seven years have passed since the Zurich pastor and reformer Huldrych Zwingli died on the battlefield in Kappel fighting for the Reformation. The three Zwingli children Regula, Wilhelm and little Ueli, meet people who tell about their father's work. Who was their father? What was important to him and why did he die?