Immer wenn ich nicht hinsehe, zieht meine Katze ihr Superfisch Trikot an
Inexplicably, a black cat is sitting in an aquarium, bubbles rising constantly from its mouth, fish are swimming back and forth in the background, and occasionally a few rather odd, two-dimensional orange fish swim past....