Invisible Frontliners
There are jobs without which society would not function. Who are those caretakers, the people who keep everyday life going, who keep the homes clean, provide food, and make it possible for the rest of us to live and work comfortably even during a pandemic? A tender yet radical tale of those who make sure society’s basics keep working even in time of crises; proudly and pragmatically told by themselves.