Istanbul United
An exciting insight into a subculture most of us know only from the news. The three major football clubs in Istanbul – Galatasaray, Fenerbahçe and Besiktas – have been known for their mutual traditional rivalry. But an alliance was formed out of these clubs during the Gezi protests, which stood by the environmentalists, political activists and ordinary citizens. Soon they found a name for their alliance: Istanbul United.