Je ne te voyais pas
More focused on the act committed than on the needs of those involved, penal justice has certain limitations. The film explores the difficult connection between victims trying to rebuild their lives and perpetrators disposed to taking responsibility. Restorative justice encourages the parties to manage their conflicts themselves, helping them to free themselves from their status. An intimate, emotional film in which the barriers between reality and fiction fade away.