Jean-Michel le caribou des bois
Super-hero Jean-Michel, a woodland caribou, watches over Vlalbonvent and its inhabitants. One fine day, he meets the beautiful camel Gisèle, a nurse, and it's love at first sight! But how can he overcome his shyness?