John Howe: There and Back Again
“John Howe – There and Back Again” tells the story of John Howe’s life and work and invites the viewer on a fascinating trip into the world of JRR Tolkien's “The Lord of the Rings”. The film explores the sometimes intangible border between fantasy and reality, how together they create a third universe, that of the artist.