John&John
John & John live in Boston with their sons, Giovanni and Santino. Years ago, I created papa&dada, a documentary tracing their journey of love and family. This short film is inspired by the two Johns and the picture book Koning & Koning (2000), by Stern Nijland and Linda De Haan, about a prince who falls in love for another prince, Lee. They marry and travel the world in search of their child, joined by their loyal friend, the Crown Kitty.