Jours de fête
Djous dreams of a better life. Dina dreams of taking power. Anna Fyodorovna dreams of retirement. Nikita dreams of business. Saint Petersburg, a dream city, is the setting for the action. National holidays, a popular dream or an instrument of power, punctuate the calendar. A year goes by and the authoritarian stranglehold of the Kremlin seems to be closing in on Russian society. A tragi-comedy about contemporary and eternal Russia.