Jungle rouge
In 2008, FARC second-in-command Raul Reyes, was killed in a raid orchestrated by the CIA and the Colombian army. His computers were found: ten years of thousands of emails written by the man in charge of negotiating the release of 100 hostages - including Ingrid Betancourt. RED JUNGLE delves into the secrets of the oldest communist guerrilla, as the revolutionary utopia was slowly turning into a nightmare.