Jusqu'à l'os
At night, in an old kitchen somewhere in the countryside, four young women work on and recite a text for a casting to each other. The roles seem to mix. After a while, some of them disappear to make room for older men who talk, act and leave. Then, the deafening ring of a meat tenderizer against flesh. And it all starts again.