Just Kids
Jack, 19, Lisa, 17, and Mathis, 10, abruptly become orphans. Each one reacts to the family disaster in their own way. Lisa distances herself, Jack, barely of age, is given custody of Mathis. A new life begins. But how can you be responsible for a child when you are just out of your teens? And how can you build a future when the past becomes a dangerous obsession? The strength and energy of youth can work miracles.