Juste avant la fin
She has just turned 29. For her birthday, he takes her to a restaurant by the lake. The drive is long, it’s hot, she sweats, he grows impatient. The meal disappoints. During dinner and a concert, small differences emerge — values, plans, tastes. Like fish in an aquarium, they circle one another, searching for new ways to coexist, unsure how to stay in love or how to move forward.