Kalari Kid – She Hits Back
In a society marked by gendered violence, nine-year-old Arushi and Milena, twenty-one, reclaim space through Kalari—the world’s oldest martial art. The film follows their fight for self-empowerment and the freedom to be the women they chose to be.