Keko & Kiki
Keko the crow and Kiki the hound are the pets of a couple of grandparents in a small village in north-east Italy. Keko is a real nuisance. Kiki, on the other hand, is very well-behaved and discreet by nature. The two animals spend their days squabbling. They are jealous of the attention the grandparents pay to one or other of them. At home, everything seems to be going well between the grandparents until the day a big argument breaks out.