Kick Ball Change
In the spectacular and colourful world of acrobatic rock, two dancers get together to prepare for a competition. Through rehearsals and creation, we discover their doubts, their conflicts, the beauty and difficulty of working together, but also the strength of the bond between these friends. And the kick ball change, that repetitive acrobatic rock step, becomes a danced metaphor for human relationships. Let's rock!