Kinder unserer Zeit
Three kids are trying to stand strong. In a world where you don’t know for what you want to stay strong. Full of sexuality and the need to define their identity. “We are the children with no obligations, the most possibilities, with the most liberated freedom. We are children who build words. Children who give birth to children. We are children of our time, free from guilt.”