Kleine Heimat
Hanni Isler and Rosa Zehnder spent most of their lives in the same housing estate in Zurich. They moved into the new building in 1957 and saw their children born and grow up here. Now they could enjoy their retirement, but the houses will be demolished. After over 60 years, the two women have to leave their flats, which have become their home. Will they manage to find a foothold again in a new place?