Kunststudent
Analogue film and sound material from the 1980s, edited in 2022. Wild flowers in winter. The surface of the stars. An afternoon with a person. A resting tree becomes dynamic. Threatening backdrops. Self-portraits at different times of the day, in different moods. The impossible, collages, multiple exposures, scraps of images, an organic-seeming something, a pulsating whole, an inner cultural landscape, too dark, a flickering expression.