L'âme de l'acier
A successful young man finds by chance a handgun left in the street. He chooses to keep it. He soon falls under the weapon’s attraction and quickly realises that the gun literally sticks to his hand, appearing against his will at the most surprising moments. Terrified, he seeks the help of a private detective, unaware that his action has already started an unstoppable and deadly countdown.