L'ami
Henri lives a boring, routine life, the outlines of which are becoming increasingly blurred. One winter’s eve a friend from the old days comes to pay a visit. For a whole evening Henri finds himself enjoying the company of old friends, and happy. Very soon however he must face a harsh reality. A reality which may even prove his salvation.