L'amour bègue
Tim is 23 years old. He’s intelligent, rather good looking, but he stammers. Seducing a girl is an ordeal. Encouraged by his friend, he will try and reach for the brass ring – Victoria, a pretty girl he met while boxing. However, Tim has trouble stringing two words together.