L'eau du fleuve
Valérie has lost her father. Her mother is away with a friend and does not know that her ex-husband has passed away. On the day of the funeral, Valérie visits her mother’s home where she lived as a small girl. Although the flat is empty, she dreams of her father when he was still alive.