L'été de Chloé
Chloé is not likely to forget the summer of her 14 years. The countryside was in full bloom, a perfect time to get ready for the equestrian championship and to make certain improvements in a grotto with her friends. But like a sudden storm in a clear sky, she discovers her father's infidelity to her mother Agnès, the beautiful owner of the riding stable. And she realises that the man who had been the sunshine of her childhood is a cheat and a liar. And her mother, helplessly humiliated, is suddenly shorn of the charm and femininity she always had in her daughter's eyes. It is precisely at this moment that Kevin, aged 17, steals into Chloé's heart. With all the clumsiness and passion of adolescence she decides to attacks head on. Her desire is to see her family once again become the nest in which she felt so secure, and to make Kevin fall madly in love with her.