L'îlot
In the heat of the summer, two watchmen secure the river that runs through a neighbourhood in Lausanne. Ammar is new to the job, and Daniel shares his experience with him. During their rounds and encounters with the inhabitants, they observe and are observed, while bonds are being formed. And the question arises: what could have happened by the river?