L'inatteso
At 10.41 am on March 24, 2015 a Germanwings Airbus flying from Barcelona to Dusseldorf slips into a gully in the high French Alps. It should never have been there. But there it was. It was the copilot who decided the final route and the height, determined to make the last flight where he had learned to fly as a child. This dramatic choice would be enough to strike.