L'Orgue de St-Maurice, le deuxième souffle
Restoration and extension of the organ at St Maurice Basilica in Valais. A ballet of pipes, bellows and multiple parts will dance between the Valais town and the Männedorf factory, where age-old craftsmanship and sophisticated electronics complement each other. At the same time, representatives of ancient and modern traditions express their views on the value of this organ, which is helping to make St Maurice an international musical hub.