La ballade de Lucie & Lorna
After a morning swim in Lake Geneva, Lucie and Lorna are determined to enjoy their last day of summer. But the two young women are once again confronted with their divergent personalities and desires. As night falls, Lucie and Lorna discover that they may be more complementary than they thought.