La boîte à désirs
A group of children is spending their holidays in a country home. One of them, a 10-year-old boy named Matteo, falls in love with a girl named Julie, also 10. Unfortunately, she seems to be interested neither in him nor in his games. She is bored and wishes she could just watch television.