La chance de ta vie
Overwhelmed by the lack of money, Loïc and his family live in a small, decrepit house. But a draw changes everything: Loïc wins the Megajackpot of the national lottery. Ignoring all the warnings and misgivings, he moves in with his wife and children in a Geneva palace and intends to fullfil his wildest dream: to become the head of a very large watch brand. But to carry out his plan, he will have to plunge into a world of money and power whose codes and values he is unaware of.