La dernière fois
Isabelle, an ambitious aspiring actress, finally gets her chance to shine when she is selected by a casting director for a key audition in a Swiss series. However, her struggle with alcoholism catches up with her as she shows up to the audition completely drunk, jeopardizing her career opportunity.
Meanwhile, Isabelle and her partner, Cedrik, are trying to conceive a child, but the toxicity of her lifestyle continues to haunt them, putting their dream of starting a family at risk.