La fidanzata
Sophia Loren, which Lolo seems to enjoy beyond measure.However, this romantic tête-à-tête comes to an abrupt end when Lolo‘s granny shows up on his doorstep. Lolo just manages to hide Manuel in his bedreoom before Nonna Concetta storms into the flat.