La guérison de Jemali
The day has come. Jemali's illness is going to be cured. His son is busying himself with the sacrifice while his wife is getting ready to return home to prepare dinner. Zaza, Jemali's son, must choose a good sheep, large enough for 20 people. The ritual will be performed in the church with Father Merabi. In his little shop, Jemali waits patiently for evening to come.