La leggerezza sommersa
Claudio Gazzaroli, plumber and underwater filmmaker, takes us on an imaginary journey through alpine ice, distant seas, and submerged labyrinths. With his camera, he reveals the hidden beauty of the aquatic world – free-diving dancers, marine life, and ancestral communities like Jeju’s Haenyeo. A film about the lightness and depth of looking below the surface.