La madre
Meleagrus, having killed is himself killed, by his mother, from whom he had never been able to make himself truly independent. But who can manage to detach themselves from their mother? That is what the very ambiguous god Hermes – filmed as a woman – asks, who teaches the human become shadow about these conditions.