La panthère, mon oasis.
Over the Easter weekend, I'm catsitting with Chiara, my best friend. One day, she confided in me about a moment of vulnerability, and I told the story as if she had lived it dressed as a panther — as if I could only see her as strong. This film is a way of looking at her differently: a moment to take stock, a search for meaning around love in our lives as young women, shaped by calls to emancipate ourselves and by blurry points of reference.