La place libre
Mateo, a young dancer, returns to his native region of Menton to reconnect with his brother Albert after a long absence. Very quickly, Mateo is confronted with the loneliness of his elder brother who is fighting for the survival of the family candle workshop. Mateo wants to overcome the childhood sufferings but reconciliation is difficult between misunderstandings and fraternal love.