La plage
Once upon a time, there were three individuals in search of absolute love. By finding themselves in a bed, a space that gives birth to desires and dreams, they escape together, each in the fantasy of the other. Sharing their unconscious, accepting everything from each other. But what if the perfect beings were simply those who were there?