La prenda
Karin Gramajo’s life changed dramatically when her teenage cousin was kidnapped, tortured and murdered in Guatemala. She decided to become a lawyer. Astrid was kidnapped and raped at the age of 14. She fled to the United States where she overcame her fear to speak out about her past. A documentary about two women fighting to end impunity in Guatemala, where a child is kidnapped every day.