La rançon de la gloire
Vevey, at the end of the 1970s. Upon his release from prison, Eddy is met by his friend Osman. They have made a deal: Osman will let Eddy stay in his shed and in exchange, Eddy will take care of his daughter Samira while her mother is in hospital. It’s the Christmas season, but their shared, grinding poverty has made Eddy quite bitter. Then Charlie Chaplin’s death is announced on the television, as well as the true extent of his fabulous wealth. Eddy starts daydreaming and comes up with a crazy idea: what if he stole the actor’s corpse and demanded a ransom from the family?