La séparation des traces
An essay on the tale of a filmmaking everyman. A personal story and a brief history of image, spanning from 1947 to 2017, told through his favourite movies, some of which are little known. Life and art, intertwined. From the freedom to create to the consumer society that devastates dreams just as Coca-Cola dissolves bones.