La touche
A shy neurotic young man with an overbearing mother, Thibault loves women and hates soccer. When his pushy psychoanalyst encourages him to try to meet the woman of his dreams by taking advantage of the Euro Cup, happening in his hometown of Geneva, Thibault makes up a small escort boy business named “11 men on the bench”. He invents sexy profiles for each of these imaginary men, hoping to attract and meet the neglected wives of soccer fans. But it's on a street corner that he will bump into the beautiful Yelda, a die hard supporter of the Turkish soccer team.